AKEDAŞ Müşteri Memnuniyetini %93’e Çıkardı

2024 yılında bir önceki yıla göre çağrı sayısında artış yaşanırken, 1 milyonun üzerinde çağrı müşteri temsilcileri tarafından yanıtlandı. Bunun yanında, 686 bin 212 çağrı sesli yanıt sistemi üzerinden müşteri temsilcisine bağlanmadan çözüldü.

Günlük ortalama 3.500 çağrı yanıtlanırken, tüketicilerin müşteri temsilcisine bağlanma süresi yalnızca 2 saniye, hizmet süresi ise ortalama 73 saniye olarak kaydedildi. Elektrik kesintisi bilgilendirmeleri, fatura sorgulama ve abonelik işlemleri gibi konularda hızlı çözümler sunuldu.

Sesli yanıt sistemiyle 650 bin 147 tüketici elektrik kesintisi bilgisi alırken, 36 bin 65 tüketici fatura sorgulama işlemini gerçekleştirdi. AKEDAŞ, teknolojik altyapısını geliştirerek ve müşteri memnuniyetini öncelikli hedefi haline getirerek sektörde önemli bir başarıya imza attı.

Haber: Hacı Ali Güneçıkan