Dulkadiroğlu Heyecan Bahçesi, “Protokol Okumaları Projesi”ne Ev Sahipliği Yaptı
GENÇLER OKUMA KÜLTÜRÜNÜ GELİŞTİRİYOR
Bu kapsamda Onikişubat Anadolu Lisesi, projeye ev sahipliği yaparak Dulkadiroğlu Heyecan Bahçesi’nde anlamlı bir etkinliğe imza attı. Öğrenciler, belirledikleri kitaplar üzerine değerlendirmeler yaparken, kamu yöneticileriyle birebir sohbet etme fırsatı buldu.
KİTAP ANALİZİ VE ANLAMLI BULUŞMA
Proje kapsamında liseler ve protokol üyeleri eşleştirilerek belirlenen eserler üzerine derinlemesine analizler gerçekleştiriliyor. Okuma süreci tamamlandıktan sonra öğrenciler, eşleştirildikleri kurum yöneticilerini ziyaret ederek kitaplar üzerine fikir alışverişinde bulunuyor. Bu buluşmalar, yöneticilerin kendi hayat tecrübelerini paylaşmaları ve öğrencilere rehberlik etmeleri açısından büyük önem taşıyor.
Bu çerçevede Onikişubat Anadolu Lisesi Türk Dili ve Edebiyatı Öğretmeni, Koordinatör Betül Gürcününoğlu öncülüğünde 25 Şubat 2025 Salı günü 09.00-11.00 saatleri arasında Dulkadiroğlu Heyecan Bahçesi’nde özel bir etkinlik gerçekleştirildi.
İL MÜDÜRÜ ERHAN BAYDUR’DAN ÖĞRENCİLERE TEBRİK
Etkinlikte, Üstün Dökmen’in “Küçük Şeyler” adlı kitabı üzerine detaylı bir değerlendirme yapıldı. Kahramanmaraş İl Milli Eğitim Müdürü Erhan Baydur da programa katılarak öğrencilerle kitap üzerine sohbet etti.
İl Müdürü Baydur, okumanın bireysel gelişim ve düşünsel derinlik açısından taşıdığı önemi vurgulayarak projeye destek veren idarecileri, öğretmenleri ve öğrencileri tebrik etti. Baydur, bu tür etkinliklerin eğitimde kalıcı bir fark yaratacağını belirterek, gençlerin kitaplarla kurduğu güçlü bağın, gelecekteki başarılarını şekillendireceğini ifade etti.
PROJEYE KATILAN ÖĞRENCİLER
Etkinliğe katılan ve kitap üzerine analizlerde bulunan öğrenciler şunlardır:
Sıra No
Adı Soyadı
Sınıfı
Okul Numarası
1
Şerife Özdoğan
10/A
41
2
Zeynep Bozoğlu
10/A
15
3
Ecrin Kılıç
10/A
306
4
Nefise Köşker
10/A
9
5
Ayşenur Erdi
10/A
31
6
Emine Nisa Karadana
10/B
551
7
Ayşe Betül Uzunlu
10/B
228
8
Sude Altun
10/B
323
9
Elif Karasu
10/B
178
10
Egemen Ökkeş Demir
10/C
55
Bu tür projeler, öğrencilerin analitik düşünme becerilerini geliştirirken, kamu yöneticileriyle doğrudan iletişim kurmalarını sağlayarak ilham verici deneyimler yaşamalarına olanak tanıyor.
HABER: OĞUZ KARAKOÇ