AKEDAŞ Müşteri Memnuniyetini %93’e Çıkardı
AKEDAŞ Müşteri Memnuniyetini %93’e Çıkardı
Kahramanmaraş ve Adıyaman’daki tüketicilere hizmet veren AKEDAŞ, müşteri memnuniyetini artırarak %93 seviyelerine ulaştırmayı başardı. 14 bin 378 kişinin katıldığı anket çalışmasında katılımcıların büyük bir kısmı memnuniyetlerini dile getirdi. Bu başarı, hızlı ve etkili çözümler üretme, müşterilerin taleplerine hızlı yanıt verme politikaları ve gelişmiş çağrı merkezi teknolojileri sayesinde elde edildi.
Kahramanmaraş ve Adıyaman’daki tüketicilere hizmet veren AKEDAŞ, müşteri memnuniyetini artırarak %93 seviyelerine ulaştırmayı başardı. 14 bin 378 kişinin katıldığı anket çalışmasında katılımcıların büyük bir kısmı memnuniyetlerini dile getirdi. Bu başarı, hızlı ve etkili çözümler üretme, müşterilerin taleplerine hızlı yanıt verme politikaları ve gelişmiş çağrı merkezi teknolojileri sayesinde elde edildi.
2024 yılında bir önceki yıla göre çağrı sayısında artış yaşanırken, 1 milyonun üzerinde çağrı müşteri temsilcileri tarafından yanıtlandı. Bunun yanında, 686 bin 212 çağrı sesli yanıt sistemi üzerinden müşteri temsilcisine bağlanmadan çözüldü.
Günlük ortalama 3.500 çağrı yanıtlanırken, tüketicilerin müşteri temsilcisine bağlanma süresi yalnızca 2 saniye, hizmet süresi ise ortalama 73 saniye olarak kaydedildi. Elektrik kesintisi bilgilendirmeleri, fatura sorgulama ve abonelik işlemleri gibi konularda hızlı çözümler sunuldu.
Sesli yanıt sistemiyle 650 bin 147 tüketici elektrik kesintisi bilgisi alırken, 36 bin 65 tüketici fatura sorgulama işlemini gerçekleştirdi. AKEDAŞ, teknolojik altyapısını geliştirerek ve müşteri memnuniyetini öncelikli hedefi haline getirerek sektörde önemli bir başarıya imza attı.
Haber: Hacı Ali Güneçıkan
K.Maraş HABERİ
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.